V mesecu marcu sem se udeležila izobraževanja s področja glasbe, v sklopu katerega smo med drugim igrali tudi na Orffova glasbila. Ko sem v vrtcu zaigrala nove pesmice na ksilofon, sem opazila veliko zanimanje otrok, zato sva se z Marijo odločili, da v naslednjih dneh posvetiva dejavnosti predvsem glasbi. Otrokom sva predstavili glasbila: palčke, kraguljčke, triangel, ropotulje, boben, činele, tamburin,…), jih poimenovali in pokazali kako se nanje igra. Otroci so z zanimanjem prisluhnili, nato pa so se v igranju preizkusili še sami. Izvajali smo tudi glasbeno-didaktično igro, pri kateri smo se ob počasnem igranju na tamburin spremenili v medvede in se počasi gibali po prostoru. Ko sem hitro igrala na tamburin pa so otroci hitro tekali kot miške. V naslednji dneh smo ob igranju na glasbila
prepevali otrokom že znane pesmi in poslušali ter se gibali ob igranju na glasbila in glasbi predvajani na radiu. Otroci so izdelali vsak svoj boben, za kar smo uporabili plastično embalažo, balon in lesene žlice za enkratno uporabo, ki so služile za udarjanje na boben. S ploskanjem sva izvajali enostavne ritmične motive, katere so otroci skušali ponoviti z igranjem na izdelani boben. Otrokom pa je bilo najbolj zabavno, ko smo odšli v igralnico tretje skupine, kjer nam je vzgojiteljica Mateja predstavila značilnosti treh glasbil: klaviature, kljunaste flavte in ukulele. Nanje je zaigrala, mi pa smo z zanimanjem prisluhnili in zraven zapeli. Na koncu smo vsi skupaj še zaplesali.

Otroci 2.skupine z Marijo in Leo A.