Naslov januarskega tematskega sklopa v tretji skupini je bil načrtno izbran, saj sva preko slikanic in ostalih knjig poskušali otrokom prikazati drugačnost vsakega posameznika ter tako predstaviti tudi novinca, ki ima drugačne navade, drugačen ten kože, drugače se sporazumeva. Prebrali smo veliko slikanic z najrazličnejšimi naslovi ter zgodbami in tako je bila tisti dan to izredno dobra iztočnica za pogovore. (npr.: Grdi raček, Drugačen, Enaka, vendar različna, Drugačen škrat) Pravljice smo prebirali na različne načine: s pripovedovanjem, branjem, lutko … Preko ogledal smo opazovali sami sebe, se opisovali, delali grimase, se primerjali drug z drugim, se merili … Igrali smo se igre vlog npr.: hišna opravila. Otroci so obešali perilo, krmili dojenčka, ga pregledali pri zdravniku, peljali na sprehod … Preko tematskega sklopa so se učili pomena upoštevanja pravil in sodelovanja, spoštovanja in upoštevanja različnosti, si razvijali sposobnosti in načine za vzpostavljanje, vzdrževanje ter uživanje v prijateljskih odnosih. Prvič pa smo v mesecu januarju pričeli pri kosilu uporabljati še vilice.

Vzgojiteljici Mateja in Svetlana